ÜZLET
Az elmúlt hónapokban sokat beszélgettünk gyakorló és leendő digitális nomádokkal, felmértük igényeiket, elkészítettük az első koncepcionális terveket.
Találkoztunk gyártókkal, kereskedőkkel, és alapvetően a desk research módszerével emellett sok információt gyűjtöttünk össze a hátizsákok piacáról, az alapanyagok, a termelés, az értékesítés várható költségeiről, a becsülhető volumenekről, árazásról.
E beszélgetések alapján készítettük el a DINO márka üzleti modelljét, és első becsléseinket a DINO hátizsákok gyártásának várható költségeiről, értékesítési lehetőségeiről, az így várható árbevételről.
Mindezek összegzésével elkészítettük a márka első – hangsúlyozottan előzetes becsléseken alapuló és csak nagyon vázlatos – üzleti tervét, mely leginkább előzetes feltételezéseink validációját szolgálja csupán.
E validáció ugyanakkor megerősített minket abban, hogy érdemes a projekt fejlesztésében a következő lépcsőfokra lépnünk: a következő hónapokban a prototípusok kifejlesztésére, valamint a részletes üzleti terv elkészítésére szeretnénk koncentrálni – reményeink szerint immáron egy
inkubációs (pre-seed) tőkebefektető részvételével.
Utoljára szerkesztve: 2020. szeptember 22.